Menu Sluiten

Tickets

Algemene ticketinfo

De ticketverkoop start elk jaar op de eerste maandag van september om 17u. Tickets kunnen enkel via Event tickets gekocht worden.

Om tickets te kopen heb je volgende zaken nodig:
  • Naam en voornaam
  • Mailadres
  • Telefoonnummer
Voor de betaling kan je kiezen:
  • Direct online betalen: dat kan via Maestro, Bancontact, Visa, Mastercard, … Dan heb je de inloggegevens van je bank nodig, zoals je ook in andere webshops aankopen doet.
  • Of je betaalt binnen de 2 dagen na bestelling via overschrijving. Je krijgt dan een mail aan met de betaalinstructies. Wacht je langer dan 2 dagen, dan komen je tickets terug vrij en ben je je plaatsen kwijt.

Als de betaling toegekomen is, krijg je je tickets aan per mail. Je print de tickets uit of brengt ze op je smartphone ze mee naar de voorstelling. Aan de inkom scannen we de barcode en zie je aan welke tafel je plaats mag nemen.

Bereid je aankoop goed voor:
  • Wie gaat er mee naar het toneel?
  • Welke datum willen we gaan kijken?
  • Welk soort ticket willen we hebben?
Er zijn zoals de voorgaande jaren 3 soorten tickets:
  • Theatercafé: je zit aan tafels en krijgt tijdens de pauze een kaasschotel, stokbrood en wijn geserveerd. Dit ticket kost 21 euro per persoon
  • Voorstelling: je zit aan tafels, maar krijgt geen kaasschotel en wijn. Je betaalt je drankjes ter plaatse. Let op: ter plaatse zijn GEEN kaasschotels te koop! Dit ticket kost 9 euro per persoon.
  • Matinee: de stoelen staan in rijen en je krijgt tijdens de pauze koffie en gebak.Dit ticket kost 9 euro per persoon

Er zijn dagen waarbij je kan kiezen uit Theatercafé of Voorstelling.  Let goed op dat je de juiste tickets koopt.

De algemene principes die we hanteren:
  • De volgorde van bestelling bepaalt je plaats in de zaal.  De snelste bestellers zitten dus vooraan.  
  • Je kan geen tickets meer reserveren via telefoon of mail.  
  • We gaan er van uit dat elke bestelling 1 tafel is. 
    Wil je na een eerdere bestelling bv. nog 2 extra tickets voor dezelfde voorstelling kopen en wil je die mensen mee aan jou tafel hebben?  Dan stuur je na de aankoop van de extra tickets een mailtje naar help@soeffleurke.be met de gegevens van de 2 bestellingen die we moeten samen zetten. 
    Heb je meerdere tickets gekocht en wil je toch aan 2 verschillende tafels zitten?  Dan stuur je na de aankoop van je tickets een mailtje naar help@soeffleurke.be met de barcode-nummers die aan de ene en aan de andere tafel moeten komen.  Je zorgt dan uiteraard zelf dat het juiste ticket bij de juiste mensen terechtkomt.  De tafels zullen dan wel achter elkaar geplaatst worden, zodat één bestelling niet alle voorste tafels kan bezetten.
  • Het is niet mogelijk om je ticket na aankoop te retourneren. Als je niet kan komen, zoek je best zelf iemand die je ticket wil overkopen.